محمدمحمد، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

محمد جیگر خاله

روز جهانی کودک

1391/7/17 11:46
نویسنده : خاله زهرا
764 بازدید
اشتراک گذاری

کاش کودک بودم تا بزرگترین شیطنت زندگی ام نقاشی روی دیوار بود،

ای کاش کودک بودم تا از ته دل می خندیدم نه اینکه مجبور باشم همواره تبسمی تلخ بر لب داشته باشم ،

 ای کاش کودک بودم تا در اوج ناراحتی و درد با یک بوسه همه چیز را فراموش  می کردم...

روز جهانی کودک را به تموم بچه های گل ایران و تموم دنیا به خصوص محمد کوچولوی خودم تبریک می گم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مونا مامان امیرسام
20 مهر 91 15:47
روزت مبارک گلم
رسول
29 مهر 91 9:26
مبارکه مبارکه
به سلامتی



للًّهُـ‗__‗ـمَ صَّـ‗__‗ـلِ عَـ‗__‗ـلَى مُحَمَّـ‗__‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗__‗ـَد

بدو بیا عکسای جشن تولده
مرسی جونم

…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
,•’``’•,•’``’•,.
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•......’
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`