محمدمحمد، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

محمد جیگر خاله

گل پسر شیطون

1391/4/8 11:13
نویسنده : خاله زهرا
404 بازدید
اشتراک گذاری

خوشگلم روز به روز داری بزرگتر می شی و من هم روز به روز دارم عاشقتر    می شم فدای تو بشه خاله عین قند شیرینی وقتی بغلم می شینی فکر می کنم همه دنیا مال منه

                        Tenderheart Bear

 اخ قربونت بره خاله برای اولین بار بابایی و مامانی سوار ماشینت کردن که مامانی برام تعریف می کرد چه کیفی می کردی وقتی راننده شده بودی فدای تو بشم اینم عکساته که مامان مهین برام آورد تا بذارمش رو وبت 

                                niniweblog.com      

   

                                          niniweblog.com

                                     niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آراد(خاطره)
12 تیر 91 19:50
ای جانم...ایشالا سوار ماشین بزرگا بشی عزیزم... ماشالا... بوسسسسسسسسسسسس
مناء
15 تیر 91 12:44
سلام عزیزم دلم واسه محمد جون تنگ شده بود بووووووووووووووووووس خیلی دوستت دارم محمد جونم چقدر عکسا نازن برخیز که حجت خدا می آید / رحمت زحریم کبریا می آید از گلشن عسگری گذر کن که سحر / بوی گل نرگس از فضا می آید ولادت امام زمان(ع) مبارک باد
مامان ستایش و ساجده
12 مرداد 91 12:14
سلام ایییییییییییییییییییییییییی جونم عزیزم چه بانمکی تو اسپند یادت نره خاله زهرا ممنونم که سر زدی