محمدمحمد، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

محمد جیگر خاله

الووووووووووووووو

1390/12/21 10:35
نویسنده : خاله زهرا
624 بازدید
اشتراک گذاری

جیگر خاله با امروز 2 روز می شه که خیلی دلم برات تنگ شده یعنی ندیدمت

دایی جواد رفته مسافرت طولانی به مدت ٢ هفته من مجبورم تا ساعت 9 شب

کار کنم و مجبور می شم تا تو رو کم ببینم صبح زنگ زده بودم با مهین حرف

می زدم اینقدر سرو صدا کردی منم برا دیدنت بی تابی کردم مامان مهین گفت

شب بیا خونه ما ولی خیلی خسته بودم گفتم شاید بیام الان که دارم این

مطلبو می نویسم تو دلم می گم می رم ولی خیلی خستم  فدات بشم الان

مامان زنگ زد گفت صبح زود می یاین خونه ما

هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا . . .

 

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

 

فردا می بینمت گل پسر خاله

خاله به اندازه ستاره های آسمون دوست داره

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آراد
15 اسفند 90 23:40
خدا براتون حفظش کنه.خیلی ناناس شده. آدم میخواد قورتش بده