محمدمحمد، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

محمد جیگر خاله

عکاسی

1392/6/28 14:16
نویسنده : خاله زهرا
586 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستای گلم امیدوارم همیشه شاد و خرم باشید❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

براتون بگم که امروز ما، یعنی من و محمد و مامان محمد می ریم عکاسی شکلکهای جالب  و متنوع آروینتا 3.4 تا عکس یادگاری از محمد بگیریم اخ جیگر خاله نمی دونین چقدر بزرگ شده

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

الهی خاله فداش بشه ولی اصلا حرف نمی زنه به زور 4.5 کلمه بابا، مامان، خاله ، بیا  و .... ولی عیب نداره این طوریش هم بانمکه کارهایی که به فکر ادم      نمی رسه رو انجام می ده وقتی عکس خودشو رو گوشیم می بینه بی اختیار یواشکی بوسش می کنه نمی دونم از کدوم کاراش بگم خیلی خیلی شیطون شده

اومده بودم یه ذره حرف بزنم ولی متاسفانه سرکارم کار دارم ولی دفعه بعد با عکسای محمد جونم می یام.

خیلی دوستون دارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مهسا
14 مهر 92 19:38
واي چ پسر با مزه ايي هستش اين محمد من هم شما رو لينكيدم مرسي كه به وب من اومديد و نظر داديد


مرسی خاله مهسا
مامان کوثری
6 آبان 92 16:31
با سلام وبلاگ ما خدمات زیر را به شما ارائه میکنم طراحی و چاپ انواع تم های تولد ،دندونی ، قدم ، سیسمونی و ... طراحی تقویم، کارت پستال و ساخت انواع کلیپ های زیبا با عکس کودک شما حتما طرحهای ما رو هم ببینید امیدوارم مورد پسند شما قرار بگیرد منتظر حضور گرمتون هستم