محمدمحمد، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

محمد جیگر خاله

عید مبعث

1392/4/3 14:33
نویسنده : خاله زهرا
580 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای خوب وبلاگی

 

اول از همه این عید بزرگ رو  به  همه ی  مسلمونای عزیز تبریک میگم دوم اینکه با خیلی تاخیر اومدیم و لی با خبرای ناب تازه اومدیم

خیلی حرف دارم از محمد کوچولو ولی نمی تونم کدومشو بگم براتون از شیطونی هاش، از شلوغی هاش، از مهربونیاش، از ...

اینکه فقط بگم روز به روز داره بزرگتر و باهوش تر می شه کارایی می کنه که همه خانواده مات و مبهوت می مونن قربونش برم خیلی مهربونه وقتی عصبانی می شه خاله رو می زنه زود می یاد بوس می کنه آخ اینم بگم تقصیر من می شه که خاله رو کتک بزنه آخ نمی دونین چقدر دوستش دارم تا می بینمش محکم فشار می دم بغلم اونم شاکی می شه از این کار من زود دستش رو می بره بالا می کوبه صورت خاله ولی زود می یاد بوسش می کنه قربون مهربون خودم بشم من

بخوام از کاراش بگم باید یه روز بشینم تا براتون بازگو کنم ولی چند تا عکس دارم که الان دسترسم نیست ولی به این زودی می ذارم براتون

خدانگهدار تا دیداری بعد...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ღ مونا مامان امیرسام ღ
9 تیر 92 8:12
سلام دوست خوبم.ممکنه به این ادرس برید و به امیرسام خرمی امتیاز 5 رو بدید ممنون میشم.اگر قبلا به کس دیگه ای رای دادید بازهم میتونید رای بدید.تا 8 مرداد هم وقت دارید.ممنون گلم. soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=7
مامان مليكا
9 مرداد 92 11:48
خاله قربونش بشه دوست عزیز مليكا در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به وب دخترم بیاین ( آرشيو مطالب ) و لطف و مهربونی خودتونو از ما دریغ نکنید. كد 576 رو به 20008080200 پيامك كنيد . اگه قبلا از شماره خودتون راي دادين لطف كنيد از يه شماره ديگه برا دخترم بفرستيد . امروز كه نتايج رو ديدم رتبم خيلي پايين بود حقيقتش دلم خيلي شكسته . لطف كنيد به دخترم راي بدين و اگه ميشه به دوستان و آشناهاتون هم بگين به دخترم راي بدن كد 576 . ممنون كه دلم رو نشكستين http://mehrabmanezendege.niniweblog.com/