محمدمحمد، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

محمد جیگر خاله

بعد یه مدت دوری

1391/10/10 13:21
نویسنده : خاله زهرا
338 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

سلامی گرم تو این روزهای سرد زمستون به همه نی نی وبلاگی ها

                                   

باید ازتون معذرت بخوام تو این مدتی که نبودم یه سری کارا و مشغله های روز مرگی که باعث شده بودن تا نتونم به وبلاگ محمد جونم سر بزنم در عوض کلی حرف دارم که براتون می گم

از آقا محمد شروع کنم که یه بلایی شده که نگو زمین و آسمون رو به هم می کوبه خاله فداش بشه هر جی بگم از این گل پسر بازم کم گفتم

دو سه قدم تاتی تای می کنه آخ خیلی تنبله زود خسته می شه می شینه رو زمین❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

جیگرشو بخوره خاله وقتی تک تک اعضای خانواده رو صدا می زنم زودی با سرش برمیگرده با چشاش نشونم می ده ،

در قسمت تلویزیون و کنترل و برق و سیم و .... اینا هم که واسه خودش یک تیکه مهندسه                  

                                      

فقط از عمو احمدش حساب می بره وقتی یه کار خطرناکی انجام می ده هیچ کس از پس کارش برنمی یاد این عمو احمد که یه نگاهی بهش می کنه که قربونش برم خاله دست از خطا برمی داره

تا مامان مهین می شینه یه ذره آرایش کنه گل پسر ما فضولی گل می کنه همه دستاشو کثیف می کنه فداش بشم می یام دعواش می کنم که ای وای چرا دستاتو کثیف کردی فدای چشات بشم یه جوری به دستات نگاه می کنی که همون موقع قند تو دلم آب می شه قربون نگاه کودکانت بشم

جیگر خاله خیلی زرنگ شده هزار ماشالاه

سری بعد با عکسای تازه می یام

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مونا مامان امیرسام
14 بهمن 91 19:22
عزیزم الان دیگه موقع شیطنت و اکثرا کارهای خطر ناکه دیگه. خدا حفظت کنه عزیزم. میبوسمت