محمدمحمد، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

محمد جیگر خاله

گردش بدون خاله

1391/2/24 13:06
نویسنده : خاله زهرا
795 بازدید
اشتراک گذاری

این جمعه که رد شد خوشگل خاله با مامان بزرگ  و بابابزرگ خلاصه بگم همه ی بچه ها رفتین به گردش بیرون از شهر خاله فدات بشه من و عمو احمد کار داشتیم نتونستیم که ما هم بیایم ولی ای کاش ما هم بودیم انگاری خیلی خوش گذشته بود چون تو گل من هم بودی به خاطر همینماچ

جوجوی من ساعت 9 شب رسیدین همه داشتن از تو می گفتن که تو همین فاصله از عکس هایی که دایی ها از تو و همه گرفته بودن نگاه کردم گفتم سه چهار از عکس ها رو هم بذارمشون رو سایت آخه خیلی نازی تو عکسا.

 

عکسها

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست
مامان مهین و تو...

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست
بابابزرگ و تو...
 

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست
دایی جواد و تو ... (خان دایی)
 
تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست
دایی داوود ....
 
تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست
تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

mary
24 اردیبهشت 91 14:33
روز خیلی خوبی بود.با محمد بیشتر از همیشه خوش گدشت.عکس هارو دیدیم دلم براش یه ذره شد.
مناء
2 خرداد 91 15:38
....ღ♥ღ ..ღ♥ღ ..ღღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ ...ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღღ .......................ღ♥ღ ...........ღ♥ღ...ღ♥ღ ...........ღ♥ღ ...........ღ♥ღ.........ღ♥ღ.....ღ♥ღ ...........ღ..ღ♥ღ.......ღ♥ღ.....ღ♥ღ ...........ღ......ღ♥ღ.....ღ♥ღ.....ღ♥ღ ...........ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ ......ღ♥ღ ...........ღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥........ღ♥ღ ....................................................ღ♥ღ ..........................@@..@@.............ღ♥ღ ..........................@@..@@.............ღ♥ღ ..............................@@................ عکسا عالی بودن مخصوصا آخریه خیلی ناز بود
yasaman jon
5 مرداد 91 12:13
خدا حفظش کنه